کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها
کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها

دلم کلاس روستایی می خواهد

کودکی باشم بنشینم کنارِ نیمکتِ تو

معلمْ املاء بگوید:

تکرار کند:

دوسْــــــــــت دارم

و من هر بار نگاهت کنم بنویسم

"دوستَت دارم"


نظرات 2 + ارسال نظر
zohre شنبه 3 تیر 1396 ساعت 00:38

امیر علی عزیزم سلام
من که از دار دنیا یه امیر علی گل بیشتر ندارم هر چی هم بگه گوش به فرمان هستم.
جناب امیر علی بزرگوارحسب الامر جنابعالی وبلاگ بروز شد
تشریف فرمایی کنید و وبلاگمون رو صفایی ببخشید

سلام خاله زهره
ممنون
عیدتم مبارک
من لایق اینعمه محبت نیستم
شادباشی خاله

zohre چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 00:15

سلام امیر علی جان
عزیز دل خاله
خاله جان آخرین پیامی که از وبلاگت فرستاده شد اومدم جواب بدم ولی انگار غیر فعال بود.
دوستت دارم امیر علی عزیزم

ممنون خاله که اومدی
نماز روزتون قبول
دعام کنی خااله ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد