کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها
کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها


دوربین ذهنت را روی خوبی ها تنظیم کن و کنار مهربانی ها و راستی ها بنشین،
چهره ات را با لبخند آراسته کن و بر موهایت برق شادی بریز و لباسی از تار و پود محبت به تن کن..!
حال عکسی یادگاری بگیر و در چاپخانه ی قلبت چاپش کن . . .
در قابی زیبا بگذار و بر دیوار دلت بکوب تا همیشه پا برجا بماند و هر روز به خودت بگو که من از جنس راستی ها و مهربانی ها و خوبی ها هستم
و هر روز فریاد بزن در گوش دنیا که :" امروز روز من است ."
+
سلام
امروز روز شماست،
شاد باشین ..!

برای من وپسرم امیرعلی دعاکنید

نظرات 2 + ارسال نظر
zohre یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:42

آرزوی من یه دنیا سلامتی شادابی و خوشبختی برای شما و امیر علی جان

سلام
ممنون از حضورتون وممنون از دعای خیرتون

zohre یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:36

یک روز از دور دست
می آیی...
آن روز
من
پای نزدیک شدن ندارم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد