کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها
کوچه مهربانی

کوچه مهربانی

دلنوشته های مردی تنها


موهایت را

کنار بزن...

دیروز که

هوا طوفانی بود

راه خانه ام را

در عمق

چشمانت گم کردم...

امروز لبخند بزن ،

بگذار آرزوهایت رنگ

واقعی بگیرد ،

بگذار گلهای زندگی

برایت بشکفد ،

لحظه های زندگی ات

پر از شادمانی

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 22:19 http://nafasi76.blogfa.com

چون ابر سیاهی شده ‌سنگین بار‌م
این گونه ز ‌شر‌مسار‌ی ا‌م می‌بار‌م

جود و کر‌مت امیدوار‌م ‌کر‌د‌ه
ور ‌نه به چه رو‌ی ‌من به تو روی آر‌م

**
هر لحظه و دم به دم، ظَلَمتُ نَفسِی
من ماندم و بار غم، ظَلَمتُ نَفسِی

گفتی که اگر توبه شکستی بازآ
صد بار شکسته ام، ظَلَمتُ نَفسِی

**
بی توشه و زاد راه، ما لا اَبکِی
رویم ز گنه ‌سیاه، ما لا اَبکِی

در نامه ی ا‌عمال ‌من ‌سر‌گشته
یک ‌حُسن نمانده آه ما لا اَبکِی

**
من آمده ‌ا‌م ‌تو‌شه ‌ا‌ی ‌ا‌ز ‌آ‌هم ‌د‌ه
سوز ‌نفس و اشک ‌سحرگاهم ده

هر چند ‌تما‌م کرده ‌ا‌ی ‌نعمت را
یک بار دگر به کربلا راهم ده

یوسف رحیمی

zohre سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 08:51

ای جاااااااانم
سلام امیر علی جان
امیدوارم حالت خوب باشه گل پسر و زیر سایه پدرت بهترین موفقیت ها رو کسب کنی عزیزم.

ممنون خاله زهره جان خوبم

zohre یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 11:11 http://baaroonpaizi.blogfa.com

دیگر منتظر کسی نیستم
دیگر منتظر کسی نیستم


هر که آمد...
ستاره از رویاهایم دزدید


هر که آمد...
سفیدی از کبوترانم چید


هر که آمد...
لبخند از لب‌هایم برید
منتظر کسی نیستم
ازسر خستگی در این ایستگاه نشسته‌ام

فقط همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد